Tarihçemiz2019-02-14T09:48:36+00:00

ŞİRKET TARİHÇESİ

Callay Çağrı Merkezi, Mart 2014’de yüzde yüz yerli sermaye ile kurulan bir Türk Telekom iştirakidir. Geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine geçen Callay Çağrı Merkezi, satış-pazarlama, sosyal medya yönetimi ve mailing gibi birçok alanda müşterilerine hizmet sunan bir çözüm merkezidir.

Müşteri Hizmetleri ve Tele-Satış alanlarındaki yenilikçi yaklaşımlarımızla, Bölge ve Türkiye ekonomisine hareketlilik kazandıran, 2014 yılından bu yana yaratıcı, esnek, müşteri ve hedef odaklı, “Çağrı Merkezi Destekli Hizmetler” sunmaktayız.

Callay, iş ortaklarını iyi bir şekilde anlamayı, her müşterisinin farklı ihtiyaçlarını ve sorunlarını tespit etmeyi ve en doğru çözümü en kısa sürede ortaya çıkarmayı ilke edinmiştir.

Çalışmalarımızın merkezinde, organizasyonumuzun sürekli gelişimi yer alıyor. Tüm iş süreçlerimizi ve programlarımızı, bu doğrultuda sürekli değerlendiriyor ve yenilikçi takım ruhumuzla kurumumuzu her geçen gün ileriye taşıyoruz.

  • YEMEKHANE, KAFETERYA VE DİNLENME ALANLARI
  • OPERASYON BAZINDA AYRILMIŞ YA DA ORTAK ALAN İMKANI
  • PARMAK OKUYUCU VE KARTLI GİRİŞ VE GÜVENLİK ALTYAPISI
  • KAPALI DEVRE CCTV
  • YANGIN GÜVENLİK VE AKUSTİK İZOLASYON
  • MODÜLER, ESNEK İÇ MİMARİ
0
1800 M² OFİS ORTAMI
0
1600 M² NET OFİS KULLANIM ALANI
0
140 KWA ADANMIŞ JENERATÖR VE UPSLER
0
MEVCUT 640 ÇAĞRI MERKEZİ MASASI (680 KAPASİTELİ )
0
2 ADET EĞİTİM SINIFI
0
3 ADET TOPLANTI SALONU