Yönetim Değerlerimiz2019-02-06T15:13:48+00:00

ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİM POLİTİKAMIZ

Callay Çağrı Merkezi’nde verilen çağrı merkezi hizmeti; yönetim stratejileri, müşteri temsilcileri, altyapı, süreçler, müşteri memnuniyeti, sosyal sorumluluk ve anahtar performans göstergeleri kapsamında Avrupa Birliği standartlarına uygun olarak verilmektedir.

Callay Çağrı Merkezi’nde müşteri temsilcilerinin gelişimleri ve memnuniyetleri yakından takip edilir, anahtar performans göstergelerinin (KPI) düzenli izlenmesiyle süreçlerin etkinliği ve sürekli iyileştirilmesi sağlanır, müşteri şikayetleri yönetimi ve abone memnuniyetinin ölçülmesiyle de müşteri beklentileri en üst düzeyde gerçekleştirilir.

Müşterilerimizi önemseriz

Severek gerçekleştiririz

Hayal ederiz

Samimi ve içten iletişim kurarız

Takım ruhuna inanırız

Güven veririz

Müşterilerimize karşı duyarlıyız

Sabırlıyız

Çalışanlarımıza karşı adiliz

Cesuruz